Search This Blog

Saturday 3 February 2024

Kuiz JF-Think@PRO

KUIZ JF-Think@PRO adalah salah satu platform proaktif Pembelajaran Profesional Berterusan bagi profesion Penolong Pegawai Farmasi/ Pharmacy Assistant/ Pharmacy Technician yang menjadi pemangkin keutuhan kompetensi anggota profesion. Ia juga dapat menggalakkan anggota profesion memantapkan kemahiran dan pengetahuan dalam bidang tugas secara profesional.

Kuiz ini juga dibangunkan bagi memenuhi keperluan pencapaian mata CPD bagi Penolong Pegawai Farmasi/ Pharmacy Assistant/ Pharmacy Technician. Kuiz ini terbuka kepada profesion Penolong Pegawai Farmasi/ Pharmacy Assistant/ Pharmacy Technician yang berkhidmat di Kementerian Kesihatan Kesihatan Malaysia, Jabatan Kerajaan selain Kementerian Kesihatan Malaysia, Badan Berkanun dan juga swasta.
 
Bagi menjawab soalan kuiz yang diberikan, para peserta boleh mendapatkan sumber informasi berkaitan topik yang diberikan daripada laman web rasmi Program Perkhidmatan Farmasi Kementerian Kesihatan Malaysia serta lain-lain bahan terbitan bercetak atau melalui internet.

Mata lulus bagi kuiz ini adalah 80% untuk melayakkan anda mendapat 1 mata CPD. Sijil penyertaan akan die-melkan secara automatik kepada peserta sekiranya berjaya memberikan jawapan yang betul 80% dan ke atas.

Sila pastikan alamat e-mel yang dimasukkan adalah betul dan tepat bagi membolehkan sijil penyertaan dihantar dengan jayanya.

Untuk menyertai kuiz ini sila klik pada pautan yang disediakan di bawah:


Selamat Maju Jaya!!!

No comments:

Post a Comment