Search This Blog

Thursday 19 April 2018

2 PROGRAM PENTING ANJURAN CPP-PPFKKM DI INSTITUT LATIHAN KKM SULTAN AZLAN SHAH, ULU KINTA, PERAK (24-26 APRIL 2018).


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera,

Adalah dimaklumkan bahawa dua program anjuran CPP PPFKKM akan berlangsung serentak di ILKKM SAS Ulu Kinta, Perak pada tarikh tersebut. Kedua-dua program tersebut adalah ;

i) Kursus Pengukuhan Amalan Profesion Dan Pembangunan Sahsiah diri Penolong Pegawai Farmasi KKM.

- Modul kursus pada kali ini lebih menekankan kemahiran melaksanakan tugasan perkhidmatan secara profesional dan keutuhan pengetahuan terhadap setiap fungsi tugas berlandaskan peraturan dan Akta Farmasi yang digariskan di dalamnya. Kemahiran tersebut digabungkan bersama penerapan nilai-nilai murni pembangunan sahsiah diri sebagai anggota perkhidmatan farmasi yang unggul dan berperibadi tinggi.

- Seramai 10 orang penceramah akan menyampaikan tugasan tajuk ceramah masing-masing, berkisar tentang tugasan PPF di Program Perubatan Dan Progranm Kesihatan Awam KKM. 4 topik motivasi turut dihidangkan sebagai pemangkin semangat menjana perkhidmatan cemerlang.


ii) Mesyuarat Dan Lab Pemurnian Resolusi Hala Tuju Pembangunan Profesion PPF.
          Surat jemputan mesyuarat. 

- Mesyuarat kali ini menggabungkan usahasama CPPPPFKKM bersama Kesatuan Kebangsaan PPF Kerajaan Semenanjung Malaysia (KKPPFKSM), Persatuan PPF Malaysia (PPPFM), Kesatuan Perkhidmatan Perubatan (SMSU-Sabah dan Sarawak).

Syabas kepada semua yang terlibat. Semoga semua yang dirancang berjalan dengan lancar dan sempurna.

Kepada semua peserta terlibat sila dapatkan surat jemputan berkaitan terutama jika mengalami masalah mendapatkannya. Sebarang maklumat berkaitan boleh menghubungi, masing-masing di talian 03-7841 3324 (Hj Kamalr Yusof)/3633 (Indra)/3602 (Syahrina).

Jumpa kami nanti di ILKKM SAS UK !!
Sekian dimaklumkan.

Salam Kecemerlangan Di Puncak Terbilang.

1 comment:

  1. Assalamualaikum Tuan,

    Bagus dan tahniah, maklumat up date dan cepat.

    Boleh sy mintak gambar berkaitan semasa 2 PROGRAM PENTING ANJURAN CPP-PPFKKM DI INSTITUT LATIHAN KKM SULTAN AZLAN SHAH, ULU KINTA, PERAK (24-26 APRIL 2018).

    Terima kasih.

    ReplyDelete