Search This Blog

Friday 14 October 2016

MENJELANG BENGKEL PENYELARAS PENOLONG PEGAWAI FARMASI NEGERI (PROGRAM PERUBATAN & KESIHATAN AWAM) ILKAP, BANGI (23-24 Nov 2016).

Salam Sejahtera PPF KKM.

Dimaklumkan bahawa menerusi Mesyuarat Jawatankuasa Teknikal Pembangunan Profesion PPF KKM yang berlangsung pada 13 Oktober 2016 yang lalu, kesemua ahli jawatankuasa telah sepakat memutuskan untuk mengadakan Bengkel Penyelaras PPF Negeri Program Perubatan Dan Kesihatan Awam pada 23-24 November 2016 nanti. Lokasi program telah ditetapkan di Institut Latihan Kehakiman Dan Perundangan, Bangi, Selangor Darul Ehsan. Bengkel itu diadakan sebagai platfom perbincangan, pengemaskinian fungsi dan tugas-tugas Penyelaras PPF Negeri. Dalam bengkel itu juga nanti, semua Penyelaras PPF Negeri akan membentangkan laporan aktiviti-aktiviti perkhidmatan farmasi peringkat negeri. Harus diingatkan kembali bahawa sebagai tanda pengiktirafan daripada JKN kepada semua PPF yang terlibat yang telah menunjukkan komitmen serta kebolehan yang terbaik, pelantikan kesemua Penyelaras PPF Negeri itu telah dilaksanakan sendiri oleh Pengarah Kesihatan Negeri masing-masing.

Sila lihat senarai di lampiran berikut ;
Sehubungan dengan itu, sebagai persiapan awal, kesemua Penyelaras Negeri haruslah bersiap-siaga untuk membawa laporan aktiviti pembangunan profesion bagi dibentangkan dalam mesyuarat itu nanti berdasarkan TOR yang dinyatakan dalam surat pelantikan.

Senarai TOR Penyelaras PPF Negeri ;
Berikut adalah lampiran format Laporan Pembentangan Aktiviti Perkhidmatan Farmasi Program Perubatan & Program Kesihatan Awam KKM yang boleh dijadikan panduan kepada semua Penyelaras PPF Negeri dalam Bengkel itu nanti.


Sila click pautan di bawah mendapatkan Surat Jemputan Rasmi menghadiri bengkeltersebut ;

Sekian dimaklumkan.
Salam Kecemerlangan Daripada Cawangan Pembangunan Profesion PPF KKM.

5 comments:

  1. Congratulation to all Penyelaras PPF Negeri. I salute uoals,laah !! Selangkah lagi PPF ke hadapan...Good luck..!!

    ReplyDelete
  2. Jika ikut TOR tu, nampak berat juga beban tugas penyelaras negeri ni. Dengan kerja-kerja hakiki pun kena utamakan juga. Patut ke ada pembantu, kan? Harap mereka dapat sahut cabaran itu dengan hati terbuka.

    ReplyDelete
  3. Kipidap ! Ppf memang BOLEH !!

    ReplyDelete
  4. KEPADA YG PUBLISH BERKENAAN HAL INI,KANDUNGAN TUAN AGAK SUKAR DICAPAI...MUNGKIN TERLALU CANGGIH ATAU APA SAYA X PASTI, MOHON TUAN BERTIMBANGRASA KEPADA MEREKA YANG ADA KESUKARAN UNTUK MENGAKSES. TQ

    ReplyDelete
  5. Terima kasih atas teguran Anonymous pada detik 21:39 yang lalu. Memang ada pengunjung yang mengalami situasi sebagaimana yang Anonymous alami. Jika Anonymous atau sesiapa sahaja yang inginkan kiriman bahan perlu berkaitan sila hantar alamat emel tuan/puan ke emel admin di ; ppf.bpf15@gmail.com atau di whatsapp group Penyelaras PPF Negeri bagi hantaran segera. Wassalam.

    ReplyDelete